شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 09:46

کد خبر 467792

جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 15:01:00


شرایط فروش ریسپکت ۲؛ خارج از سامانه و نقدی


/ شرایط فروش ریسپکت ۲ به تازگی توسط بهمن موتور اعلام شده است و مشتریان می توانند نسبت به خرید این سدان مونتاژی اقدام کنند.

شرکت بهمن موتور به تازگی شرایط فروش ریسپکت ۲ را اعلام کرده است. این شرایط فروش خارج از سامانه یکپارچه و بدون قرعه کشی انجام می پذیرد. فروش بصورت نقدی با قیمت ۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان انجام می شود و مشتریان می توانند در دو طرح عادی و مادران در این شرایط فروش شرکت کنند. سود انصراف در این شرایط فروش ۱۷.۵ درصد (سالیانه) محاسبه می شود و جریمه تاخیر ۲.۵ درصد (ماهانه) حساب خواهد شد. بر اساس این شرایط فروش، موعد تحویل این خودروها هفته اول تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

متقاضیان می توانند از روز سه شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت لغایت روز پنچشنبه ۲۰ اردیبهشت یا تا زمان تکمیل ظرفیت صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت bahman.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

شرایط فروش ریسپکت ۲

ویدیوی معرفی ریسپکت ۲

مشخصات ریسپکت ۲
زیر کاپوت ریسپکت ۲ همانند نمونه اولیه این سدان یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۴ و نهایت ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود که البته این جعبه دنده قابلیت ۹ سرعته مصنوعی را دارد. این دقیقا همان مشخصاتی است که در خودروهای دیگری در خانواده گروه چری نظیر آریزو ۵ اسپرت و آریزو ۶ پرو دیده می شود. البته این را در نظر داشته باشید که در ریسپکت سیستم مولتی لینک را برای تعلیق عقب داریم که باعث می شود سواری به مراتب نرم تر از رقبای همرده باشد.

در ریسپکت ۲ امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، فرمان کمکی برقی، گرم کن صندلی های ردیف جلو، صندلی برقی راننده، تهویه الکترونیکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای و ورد بدون کلید، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شارژر بیسیم، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، نورپردازی داخلی، شیشه های دودی عقب، دسته دنده الکترونیکی و جلوآمپر دیجیتال و… را می بینیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط