جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 20:31

کد خبر 34841

سه‌شنبه 05 اردیبهشت 1402 - 18:12:00


تصادف در جاده زنجان-بیجار 6 فوتی و مصدوم داشت


ایلنا/ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 فقره تصادف در جاده زنجان – بیجار پنج مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت.

غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: ساعت 7:14 دقیقه گزارش تصادف خودروی سمند با تریلی در کیلومتر 46 جاده زنجان – بیجار به ندای امداد گزارش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: بلافاصله 2 تیم عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات شهید فروزنده گردنه پاپایی برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: این سانحه رانندگی سه مصدوم داشت که نجاتگران اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان کردند.

آقاجانلو، افزود: عملیات رهاسازی، کنترل صحنه و انجام کمک های اولیه تا ساعت 8:45 دقیقه ادامه داشت.

وی به تصادف دیگری در جاده زنجان – بیجار اشاره کرد و افزود: در این سانحه نیز یک دستگاه خودروی رانا پلاس با خاور برخورد می‌کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: این سانحه راس ساعت 11:02 در کیلومتر 45 این مسیر ارتباطی رخ داد که توسط اورژانس به امداد گزارش شد.

آقاجانلو ادامه داد: در این سانحه رانندگی خانم 35 ساله سرنشین رانا در دم جان باخت و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: عملیات رهاسازی، انجام کمک های اولیه برای مصدومان و کنترل صحنه توسط تیم های امدادی هلال احمر انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: هلال احمر، اورژانس،  پلیس راهور و نیروی انتظامی از عوامل حاضر در صحنه تصادف های بیان شده بودند.

آقاجانلو از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.



سایر اخبار مرتبط