سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 02:15

کد خبر 445559

دوشنبه 27 فروردین 1403 - 23:34:22


اتفاقی نادر در برزیل؛ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد

تسنیم/در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه برزیل، سلاح جدید فاطمه امینی دچار مشکل شد.
ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد تیراندازان در روز چهارم مسابقات برزیل اظهار داشت: خوشبختانه در روز چهارم مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل ، در تفنگ بادی 10 متر پوریا نوروزیان راهی فینال شد. همچنین سه نماینده در بخش بانوان داشتیم که نجمه خدمتی با امتیاز بسیار خوب 633 به فینال راه یافت و شرمینه چهل امیرانی نیز به عنوان نفر هفتم فینالیست شد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان مسابقه بانوان یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که 10 روز پیش خریده بود و جدیدترین سلاح بود خراب شد. نماینده شرکت سازنده در محل حضور داشت و سلاح به آنها تحویل داده شد. نماینده شرکت متعجب شد و گفت در تاریخ ساخت این فقط یکبار در 11 سال پیش شاهد این موضوع بودیم و اکنون برای دومین بار این اتفاق افتاد. آنها سریع مشکل را برطرف کردند ولی زمان برای امینی از دست رفت و نتوانست عملکرد خوب خود را داشته باشد.
سرپرست ایران در برزیل گفت: البته فاطمه امینی قبل از این سهمیه المپیک را گرفته بود و این مسابقات برای آماده سازی وی محسوب می‌شد. امیدوارم فردا با یک فینال خوب نتایج خوبی کسب کنیم.



سایر اخبار مرتبط