دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 22:07

کد خبر 445571

سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 00:05:28


عاقبت درگیری رونالدو با البلیهی؛ محرومیت دو جلسه‌ای

ورزش 3/کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، قرار است که رونالدو را به مدت دو جلسه از همراهی تیمش محروم کند.
درگیری و تنش در دیدار نیمه نهایی سوپرجام عربستان، برای کریستیانو رونالدو گران تمام می شود. فوق ستاره پرتغالی پس از درگیری با علی البلیهی، ضرباتی را به سینه مدافع الهلال وارد کرد و از زمین مسابقه اخراج شد و حالا همه در انتظار اعلام رأی کمیته انضباطی هستند.
طی روزهای اخیر، بحث و جدل زیادی پیرامون جریمه انضباطی رونالدو منتشر شده بود و هواداران سایر تیم ها اعلام کردند که نباید تفاوتی میان کاپیتان النصر و سایر بازیکنان باشد و این بازیکن نیز باید از چند مسابقه محروم شود.
حالا روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع خود خبر داده، انتظار می رود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به زودی رأی خود را صادر کرده و رونالدو با محرومیت دو جلسه ای مواجه شود.
الشرق الاوسط نوشته است که ماده 115 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به هر یک از طرفین دعوا، قبل از صدور رأی، فرصت دفاع از خود را می دهد.
این کاری است که کمیته انضباطی قبل از صدور هر تصمیمی، چه تخلف در گزارش ها نوشته شده باشد و چه تخلف مشخصی صورت بگیرد، با فراخواندن طرف مقابل، انجام می دهد.
در همین راستا، کمیته انضباطی نیز ستاره پرتغالی را مورد بازجویی قرار داد و رونالدو با توجیه رفتار خود گفت که مستحق دریافت کارت قرمز نبوده است.
بدین ترتیب، رونالدو دیدارهای النصر برابر الفیحاء و الخلیج را از دست خواهد داد.



سایر اخبار مرتبط