سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 07:17

کد خبر 446929

چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 01:56:37


سیتی-رئال؛ در انتظار یک فوتبال تماشایی دیگر

فارس/امشب در مهمترین دیدار هفته لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی میزبان رئال مادرید است و بایرن مونیخ در تلاش است تا فصل ناامیدکننده خود را با شکست آرسنال و صعود به نیمه نهایی بهتر کند.
  امشب یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جایی که از ۲ مدعی بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک تیم صعود می‌کند. جایی که منچستر سیتی و رئال مادرید باید رودرروی هم قرار بگیرند. دیدار رفت با تساوی پرگل ۳ بر ۳ به پایان رسید. از این ۲ تیم چنین نتیجه‌ای هم انتظار می‌رفت و می‌توان باور داشت که بازی برگشت نیز مثل دیدار رفت هیجانی دنبال شود.
۴ هیچ؟ ما رئال مادرید هستیم!
منچستر سیتی روی دور شانس است. در لیگ برتر، آرسنال و لیورپول زمین خوردند و این تیم در بهترین و آماده‌ترین شرایط ممکن است و رئال مادرید نیز با اعتماد به نفس آماده یک تقابل تماشایی است. آخرین دیدار رئال و سیتی در اتحاد با برتری یک طرفه شاگردان گواردیولا به پایان رسید. جایی که فصل گذشته منچستر سیتی، حریف را با ۴ گل تحقیر کرد ولی شاگردان آنچلوتی معتقدند که بازی امشب با فصل گذشته فرق دارد و آنها با اعتماد به نفس فراوانی وارد میدان خواهند شد.بلینگام در نشست خبری برای گواردیولا رجز خواند و گفت که « آنها ۳ گانه برده‌اند؟ ما رئال مادرید هستیم!»


نکته مهم برای این دیدار، بازگشت مدافعان منچستر سیتی علی الخصوص کایل واکر است. بازیکنی که در دیدار رفت نبودش کاملاً حس شد و انتظار می‌رود با حضور او، وینیسیوس نتواند آزادانه از کناره‌ها حمله کند.نیتان آکه و جان استونز به تمرینات بازگشته‌اند تا منچستر سیتی بدون حتی یک مصدوم و محروم وارد مسابقه شود.از آن طرف ولی رئال، شوامنی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و آلابا و کورتوا نیز به دلیل مصدومیت در لیست حضور نخواهند داشت.
ترکیب‌های احتمالی ۲ تیم به شرح زیر است:
منچستر سیتی: ادرسون دیاز - واکر - گواردیولاستونز - رودریگریلیش - فودن - دی بروینه - سیلواهالندرئال مادرید:لونینکارواخال - ناچو - رودیگر - مندیوالورده - کروس - کاماوینگا - کاماوینگا وینیسیوس - رودریگو
بایرن - آرسنال | فقط همین یک بازی مانده آقای توخل!
آرسنال در ابتدای هفته مقابل استون ویلا در خانه ۲ بر صفر باخت تا هم صدرنشینی را از دست بدهد و هم از قهرمانی در لیگ برتر دور شود. آنها چشم و امیدشان به دیدار با بایرن مونیخ است که بتوانند با پیروزی مقابل آلمانی‌ها انگیزه بالایی برای ادامه فصل و کسب جام‌ها بگیرند. آرسنال در آماده‌ترین روزهای خودش است. در ۲۰۲۴ این تیم تنها ۳ بار باخته و ۱۱ بار پیروز شده است. بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و ستارگانی مثل ساکا، اودگارد و حتی کای هاورتز اگر روزشان باشند می‌توانند هر تیمی را به زانو بزنند.از آن طرف بایرن همه چیز را از دست داده. یک تیم زانو زده که تنها امیدش به لیگ قهرمانان اروپاست که بتواند از حیثیت از دست رفته‌اش در این فصل دفاع کند.

برای این کار هری کین آماده در ترکیب بایرنی‌هاست. بازیکنی که در نشست خبری نیز نشان داد همچنان طرفدار تاتنهام است و برای حریف قدیمی خود کری خواند. از طرف دیگر جهنم آلیانس آرنا نشان داده که هر تیمی می‌تواند در آن زمین‌گیر شود مثل لاتزیو در دوره قبل که هیچ حرفی برای گفتن نداشت.برای آرسنال یولیان تیمبر در ترکیب نیست ولی بایرنی‌ها آلفونسو دیویس را به دلیل محرومیت و بازیکنان مهمی را چون کومان و گنابری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.


ترکیب احتمالی ۲ تیم به شرح زیر است:
بایرن مونیخ:نویرمزروعی - دایر - دلیخت - کیمیشگورتزکا - لایمر موسیالا - مولر - سانههری کینآرسنال:رایابن وایت - سالیبا - گابریل - تومیاسوجورجینیو - هاورتز - رایسساکا - مارتیلی - ژسوس



سایر اخبار مرتبط