جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 15:40

کد خبر 450708

شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 11:10:41


آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

گیم فا/ استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) آپدیت ۱.۰۰۲.۰۰۳ برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرده است.
  
از تغییرات آپدیت جدید Marvel’s Spider-Man 2 می‌توان به اصلاحات مربوط به لباس‌های شخصیت، مکانیک‌های گیم‌پلی، عملکرد کلی و ویژگی‌های دسترسی اشاره کرد.

در مورد لباس‌های شخصیت، این آپدیت به رفع مشکلات بصری مانند ماسک‌ها و لنزها، به‌ویژه در Amazing Suit 2 می‌پردازد. علاوه بر این، مشکلات مربوط به تار بودن لباس کلاسیک و نورهای درخشان اطراف ماسک Hellfire Gala پیتر و همچنین یک مشکل در نیز لباس Iron Spider پیتر حل شده است.

از نظر گیم‌پلی، چندین مشکل تاثیرگذار بر تجربه کاربر مورد توجه قرار گرفته است. نگرانی در مورد ناپدید شدن اطلاعات ذخیره شده، به خصوص پس از آپدیت قبلی ۱.۰۰۲.۰۰۰ برطرف شده است. یکی دیگر از راه حل‌های مهم شامل تصحیح اعلان‌هایی است که به اشتباه شروع یک بازی جدید را به جای ادامه فایل ذخیره NG+ فعلی پیشنهاد می‌کنند. علاوه بر این، تنظیماتی برای حرکت خورشید در زمان غروب آفتاب و دستورات آموزشی برای ماموریت‌های خاص انجام شده است.

بهبودهای کلی برای رسیدگی به بافت‌های محیطی و باگ‌های موجود در جهان باز این بازی انجام شده است. علاوه بر این، تلاش‌هایی برای افزایش پایداری کلی، شامل کاهش کرش‌های رایج و مشکل عملکردی که ممکن است بازیکنان در طول بازی با آن‌ها مواجه شوند، انجام شده است.

این آپدیت در بخش دسترسی روی تضمین تجربه بهتر و روان‌تر برای همه بازیکنان تمرکز دارد. مسائلی مانند تنظیمات از پیش تعیین شده دسترسی که تنظیم مجدد شخصی‌سازی‌ها پس از مرگ، یا بارگزاری مجدد از چکپوینت‌ها بررسی شده‌اند. علاوه بر این، عدم وجود سایه‌زن‌های کنتراست بالا در طول ماموریت‌های خاص و مشکلات مربوط به تفسیر صحیح متن خاص توسط صفحه‌خوان اصلاح شده است. همچنین یک ویژگی جدید به نام گزینه Skip Puzzle، برای ساده‌تر کردن گیم‌پلی اضافه شده است که به طور خاص پازل تتر را در بخش Own Choice هدف قرار می‌دهد.

برای مشاهده اطلاعات کامل به‌روزرسانی ۱.۰۰۲.۰۰۳ بازی Marvel’s Spider-Man 2 می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.



سایر اخبار مرتبط