یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 07:38

کد خبر 458230

پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 19:16:05


تاخت ۵۲ اسب در روز دوم هفته سوم کورس گنبدکاووس

ایرنا/ روز دوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر پنجشنبه با تاخت ۵۲ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل سه دور هزار و ۲۰۰ متری و چهار دور هزار و ۶۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در دور اول این مسابقات هشت راس اسب بیش از سه ساله نژاد ترکمن هندیکاپ در دسته سه و به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب «بایداق کهری» زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های «رجال هورس» و «ایوان» به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت در دور دوم ویژه اسب‌های بیش از چهار ساله نژاد ترکمن هندیکاپ در دسته یک بود که با شرکت ۶ راس اسب به مسافت هزارو ۲۰۰ متر برگزار شد و در این رقابت اسب «کاپیتان کلاته» اول شد و اسب‌های «آل تای محسن» و «پهلوان گز» به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور سوم که ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد ری استریکتد در دسته ۶ بود و با شرکت ۱۱ راس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد، در این رقابت نزدیک نیز اسب «آریان» با پیشی‌ گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های «لیبرا» و «فلای می» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت در دور چهارم روز دوم از هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ در دسته ۶ بود که با شرکت هشت راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد و در پایان اسب «بال بولک» سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های «دیزنی لند» و «دازجوی» به‌ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم این مسابقات که ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ در دسته پنج بود و با شرکت هفت راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد، اسب «فلوکی» اول شد و اسب‌های «گویان» و «ریو لوکا» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت در دور ششم این مسابقات هم ویژه اسب‌های بیش از چهار ساله نژاد دوخون هندیکاپ در دسته هفت بود که با شرکت ۶ راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد و در پایان اسب «لیدی کوئین» اول شد و اسب‌های «آنتولین» و «هالند» به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در دور هفتم و آخر روز دوم از هفته سوم مسابقات سوارکاری بهاره گنبدکاووس که ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ در دسته چهار بود و با شرکت ۶ راس اسب به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد، اسب «دپرم» با پیشی‌ گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های «یاد بابام» و «ماندانا» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.



آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :



سایر اخبار مرتبط