دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 21:27

کد خبر 458931

جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 16:52:42


بازگرداندن پسربچه 3ساله تهرانی به آغوش مادر

ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت از بازگرداندن پسربچه سه ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت در این خصوص اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسربچه‌ سه ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفا کمک کنید.
وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.
ولی‌پور گودرزی اضافه کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسربچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کرده و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.
ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، گفت: پسربچه سه ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.



سایر اخبار مرتبط