یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 15:33

کد خبر 460371

شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 18:29:34


نمایشگاه دست‌سازه‌های هنرستانی در قشم گشایش یافت


ایرنا/ سومین نمایشگاه هنرستانی مهارت‌های من(دست‌سازه‌های هنرستانی) همزمان با هفته معرفی مشاغل و در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» عصر شنبه در نمایشگاه بین‌المللی قشم گشایش یافت.

در این نمایشگاه آثار دانش آموزان هنرستانی جزیره قشم در قالب هنر، صنعت و خدمات و در رشته‌های گرافیک، نقاشی، عکاسی، مکانیک، برق، تاسیسات، رایانه، خیاطی، معماری داخلی و تربیت کودک ارائه شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: رشته‌های هنرستان بر پایه مهارت‌آموزی راه‌اندازی شده‌اند و سومین نمایشگاه هنرستانی مهارتی های من با موضوع "مهارت آموزی مساوی با اشتغال فردا" فرصت بسیار خوبی برای آشنایی قشموندان و دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با این رشته‌ها است.

حسین رنجبر گلشواری افزود: نمایشگاه دست سازه‌های هنرستانی به همت دانش آموزان ۱۴ هنرستان فنی و کار دانش این شهرستان مرزی برپا شده تا آنان بهترین آثار، دستاوردها و خدماتشان را برای بازدید عموم و سایر دانش آموزان به نمایش بگذارند.
وی توضیح داد: این نمایشگاه از امروز شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ برای بازدید دانش آموزان و خانواده‌های آنان باز است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.



سایر اخبار مرتبط