جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:08

کد خبر 460581

شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 21:40:00


جیمیل ظاهراً با کمک جمینای قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها را دریافت می‌کند


دیجیاتو/ به‌نظر می‌رسد که گوگل به‌زودی قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها را برای تمام کاربران اندرویدی اپلیکیشن جیمیل منتشر خواهد کرد.

این روزها به‌ندرت با اپلیکیشن یا سرویسی برخورد می‌کنید که به‌نحوی هوش مصنوعی را در خود جای نداده باشد؛ اکنون اپلیکیشن جیمیل در اندروید نیز ظاهراً به جمینای گوگل مجهز خواهد شد تا کاربران بتوانند به‌سادگی ایمیل‌های طولانی را خلاصه کنند و بخوانند.

سایت Android Authority با بررسی کدی مخفی در نسخه اپلیکیشن جیمیل و فعال‌کردن آن توانست با استفاده از هوش مصنوعی جمینای گوگل، ایمیل‌ها را خلاصه‌سازی کند. به‌نظر می‌رسد که گوگل به‌زودی این قابلیت را برای کاربران اندرویدی اپلیکیشن جیمیل در دسترس قرار خواهد داد.

خلاصه‌سازی ایمیل‌ها در جیمیل با کمک جمینای

از زمان رونمایی جمینای، این هوش مصنوعی راه خود را به پلتفرم‌های مختلف گوگل باز کرده و باعث شده است کارایی پلتفرم‌ها افزایش یابد. همان‌طور که در اسکرین‌شات بالا مشاهده می‌کنید، ظاهراً به‌زودی در جیمیل، این هوش مصنوعی گزینه جدیدی در اختیار شما می‌گذارد که با کلیک روی آن می‌توانید خلاصه‌ای از ایمیل را دریافت کنید.

این قابلیت برای کسانی که روزانه ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنند و می‌خواهند صرفاً نکات کلیدی ایمیل را داشته باشند، بسیار کاربردی خواهد بود. گوگل هنوز این قابلیت را رسماً رونمایی نکرده است؛ بااین‌حال، باتوجه به کدهای موجود در نسخه جیمیل اندروید، عرضه این قابلیت نباید زیاد طول بکشد، اگرچه ممکن است گوگل برای رفع مشکلات احتمالی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

احتمال دارد که گوگل این قابلیت را در رویداد I/O 2024 خود عرضه کند. دراین کنفرانس انتظار می‌رود این شرکت از گوشی مقرون‌به‌صرفه خود یعنی پیکسل 8a نیز پرده بردارد. اخیراً نیز اطلاعات تازه‌ای از این گوشی موردانتظار فاش شده است.



سایر اخبار مرتبط