یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12:22

کد خبر 461086

یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 10:26:35


پائز: قلب، عشق و دانش‌مان را بکار می‌بریم تا به المپیک برسیم


تسنیم/سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قلب و عشق و دانش مان را به کار گرفته‌ایم تا به سهمیه المپیک برسیم و به ارمغان بیاوریم.
نشست خبری مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران، صبح امروز، یک‌شنبه برگزار شد.
سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در آغاز این نشست خبری اظهار داشت: من خیلی خوشحالم که در ایران هستم. ما به تازگی کارمان را شروع کردیم. همکاری نزدیکی با مرادی داریم و این اهمیت زیادی دارد. قلب و عشق و دانش مان را به کار گرفته‌ایم تا به سهمیه المپیک برسیم و به ارمغان بیاوریم و یک اتفاق خوشایندی را در تابستان خلق کنیم.
موتا پائز درباره دلیل اینکه به او گفته می‌شود برزیلی-فرانسوی چیست و چه شناختی نسبت به والیبال ایران قبل و پس از قرارداد با تیم ملی دارد؟ گفت:  من متولد برزیل هستم و ریشه در آنجا دارم. 37 سال قبل برای بازی به فرانسه رفتیم و ماندگار شدم. با مربیان زیادی در آنجا ارتباط دارم و یک فرزندم آنجا به دنیا آمده‌ است. من فرهنگ هر دو کشور را دارم و امیدوارم به لحاظ ورزشی هم هر چه از هر دو کشور دارم، به ایران منتقل کنم.
وی افزود: همه دنیا می‌دانند که ایران چه بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان فوق‌العاده دارد. حس کردم و متوجه شدم که این بازیکنان عشق زیادی برای بازی برای ایران دارند. کار آسانی نیست، اما همه باور داریم که این هدف امکان پذیر است و من هم حس خوبی دارم که در این هدف، این ماموریت را دنبال می‌کنم.

ادامه دارد...



سایر اخبار مرتبط