یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 18:48

کد خبر 461768

یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 17:44:48


دستگیری سارقان میلیاردی طلا در کرج


ایرنا/ فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه سارق زیورآلات در شهرستان کرج خبر داد و گفت: این افراد با نقشه قبلی مالباخته را به بهانه فروش عتیقه به اطراف شهر کرج کشاندند و پس از تهدید با سلاح سرد اموال او را به سرقت بردند.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در پی اعلام خبر سرقت کیف حاوی طلا از فردی در محدوده کلاک کرج بلافاصله تحقیقات میدانی این پرونده‌ توسط ماموران انتظامی انجام شد.
وی افزود: در بررسی اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک کرج می رود که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می کنند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت رفته حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.
هداوند بیان کرد: ماموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه را کشف کردند.
وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، ازمردم خواست، معامله هر گونه عتیقه را که در کشور برابر قانون ممنوع است را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



سایر اخبار مرتبط