دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 11:19

کد خبر 461863

یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 19:12:13


ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان هوشمندسازی می‌شود


ایرنا/ شهردار زنجان گفت: ۴۳ دستگاه اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی‌بوس و ۲۵ دستکاه ون خریداری شده و می‌توان گفت به لحاظ تعداد وسائل نقلیه به حد خوبی رسیدیم بر این اساس هوشمند‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان تا چهار ماه آینده توسط پیمانکار انجام می‌شود.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در آیین افتتاح پارکینگ طبقاتی توفیق با بیان اینکه پس از افتتاح، این مکان به‌صورت رایگان خدمت‌رسانی خواهد داشت، اظهار کرد: پروسه واگذاری آن به بخش خصوصی هم طی خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه در طبقه آخر مجتمع تجاری توفیق رستوران روباز و بسته طراحی و واگذاری هم خواهد شد گفت: این پروژه در مساحت هشت هزار ۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳مغازه ، ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸پارکینک روباز برای رستوران طراحی شده است.
وی با بیان اینکه قسمت تجاری آن ۲ هزار و ۲۰۰ و متر مربع و زیر بنای رستوران ۴۱۶ متر مربع است، اظهار داشت: این پروژه درهشت طبقه که ۲ طبقه آن به زیر زمین ، یک طبقه همکف،پنج طبقه روی همکف را شامل می شود.
فیروزفر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۴ به زمین زده شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم افزود: امیدواریم با این کار گشایش هایی به لحاط تامین پارکینیگ شهری رخ دهد.



سایر اخبار مرتبط