یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 21:35

کد خبر 461904

یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 19:54:25


انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان


تسنیم/ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی «فرج‌الله شوشتری» را به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب کرد.

در ابلاغ شوشتری آمده است: جناب آقای فرج‌الله شوشتری، نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی با تأکید بر شاخص‌های، عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردمداری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.                        

گفتنی است فرج‌الله شوشتری؛ فرزند شهید نورعلی شوشتری(شهید وحدت)، متولد اردیبهشت ماه 1356، اهل خراسان و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مسائل ایران است و تا کنون مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان خراسان رضوی، عضو هیئت مدیره تأمین سرمایه بانک مسکن، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی، را عهده‌دار بوده است.



سایر اخبار مرتبط