چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 04:12

کد خبر 462142

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 08:03:09


یک 20 ساله علیه پرسپولیس شد


ورزش 3/ هافبک جوان آلومینیوم روی گل چهارم تیمش مقابل پرسپولیس تاثیرگذار بود.
آلومینیوم در شرایطی موفق شد دو مرتبه مقابل پرسپولیس کامبک زده و این تیم را از دور مسابقات جام حذفی کنار بزند که درخشش یک بازیکن جوان در ترکیب ایرالکو در نوع خود جالب توجه بود.
ابوالفضل قنبری بازیکن جوانی است که توسط خود مجتبی حسینی کشف شد و برای پیکان نیز به میدان رفت. او تابستان گذشته با حسینی به آلومینیوم آمد و تا پیش از جدال برابر پرسپولیس نیز در ۱۲ دیدار برای تیمش به میدان رفته بود.
او که در دقیقه 113 و بجای محمدمهدی لطفی وارد زمین شده بود، در دقایق اندک حضور در زمین مسابقه توانست با یک پاس در عمق دیدنی، مهدی لیموچی را صاحب فرصت کند. جایی که این بازیکن در بهترین شرایط ممکن توپ را برای نقی‌زاده ارسال کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، کار را به تساوی کشاند.
قنبری با دید خوب و سری بالا، زمانی که لیموچی را در موقعیت خوبی در محوطه جریمه پرسپولیسی دید، یک پاس تماشایی برای هم‌تیمی خود ارسال کرد و پاس بعدی نیز در دهانه دروازه توسط علیرضا نقی‌زاده در دقیقه 1+120 به گل تبدیل شد تا آلومینیوم برای دومین بار در این فصل پرسپولیس را شکست دهد.
قنبری جوان و ۲۰ ساله حالا می‌تواند امیدوار باشد که به پاس درخشش در بازی حساس برابر پرسپولیس بتواند در دیگر مسابقات تیمش نیز به میدان برود.



سایر اخبار مرتبط