چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 04:14

کد خبر 462530

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:30:53


عقیلی: پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را داریم


مهر/مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی شد تیم تحت هدایت مارینوس اوزونیدیس پتانسیل دستیابی به قهرمانی جام حذفی را دارد.
هادی عقیلی  درباره صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی و اینکه آیا آنها می‌توانند برای قهرمانی در این جام شانس داشته باشند، گفت: اگر دنبال قهرمانی نبودیم هرگز در این جام شرکت نمی‌کردیم. تیم ما قطعاً پتانسیل قهرمانی در این جام را دارد. شرایط جام حذفی طوری است که امکان دارد برخی تیم‌ها شگفتی‌ساز شوند، وقتی هم یک تیم اشتباه می‌کند معمولاً جبران آن اشتباه سخت و دشوار است.
وی در مورد حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از این رقابت‌ها تأکید کرد: این اتفاق برای اولین بار رخ نداده است و در سال‌های گذشته هم پیش آمده بود که این دو تیم حذف شده و تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، سپاهان، نساجی، تراکتور و ... در جام حذفی به قهرمانی رسیدند.
عقیلی همچنین با اشاره به شرایط گل‌گهر در لیگ برتر اظهار داشت: ما شایستگی این را داشتیم که بیشتر امتیاز بگیریم، ولی یکسری اتفاقات فوتبالی به گل‌گهر ضربه زد که می‌توان به مصدومیت بازیکنان اشاره کرد. ما نفرات تأثیرگذاری را از دست دادیم، البته بازیکنان جانشین هم عملکرد خوبی داشتند، ولی وقتی تیم شما چند مصدوم یا محروم می‌دهد ممکن است ریتم تیم به‌هم بریزد و دست مربی هم برای تعویض یا تغییر تاکتیکی بسته می‌شود. ما دنبال بهانه نیستیم، ولی این اتفاقات به ضرر ما تمام شد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطر نشان کرد: در بازی با استقلال خوزستان نتیجه عجیبی گرفتیم و آن نتیجه شوک بدی به تیم داد، ولی خوشبختانه در جام حذفی با همان شکل بازی به برد رسیدیم. فجر سپاسی تیمی بود که مقابل ما خیلی بهتر از استقلال خوزستان بازی کرد، اما با عملکرد خوب بچه‌ها به پیروزی رسیدیم.
وی در مورد دیدار پیش روی این تیم با مس رفسنجان هم تصریح کرد: این بازی حکم دربی را دارد و گرفتن سه امتیاز آن برای‌مان مهم است. مس هم تیمی خوبی است و با توجه به اینکه هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند قطعاً بازی خوبی خواهد شد. از لحاظ رتبه جدولی فشار روی تیم ما در این بازی بیشتر است و در خانه حریف هم بازی می‌کنیم، ولی امیدوارم به هدف‌مان برسیم.



سایر اخبار مرتبط