چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 07:45

کد خبر 462577

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:59:48


هافبک پی‌اس‌جی دیوانه بازگشت به بارسلونا!


ورزش 3/ژاوی سیمونز که در عضویت پی اس جی قرار دارد ولی قرضی برای لایپزیش بازی می کند، قصد دارد دوباره به بارسا برگردد.
ژاوی سیمونز محصول آکادمی لاماسیاست ولی در 15 سالگی بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او یکی از استعدادهایی بود که بارسا نتوانست حفظ کند و در نهایت سر از پاریس در آورد. به ژاوی در تیم اول پی اس جی فرصت زیادی برای بازی نرسید و او دو سال پیش راهی آیندهوون شد ولی بندی در قراردادش اجازه می داد پی اس جی او را برگرداند. 
او در این تیم هلندی آقای گل لیگ شد و در نهایت پاریسی ها بند بازگشت او را فعال کردند اما ژاوی خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد.
عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد.طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، هنوز موضع لوئیس انریکه در مورد ژاوی مشخص نیست و تماسی با او برای بازگشت گرفته نشده است. لایپزیش توان خرید دائمی او را ندارد و خواهان تمدید قرارداد قرضی شده اما اینجا یک رقیب بزرگ به نام بارسا دارد.
طبق ادعای این منبع اسپانیایی، بارسا با ژاوی برای بازگشت تماس گرفته و او اعلام کرده بی تاب بازی برای بارسلوناست و اگر دو باشگاه به توافق برسند، او حاضر است پیراهن آبی و اناری را به تن کند. بارسا طبعا قدرت خرید او را ندارد و هدف، انتقال قرضی او است. روابط دو باشگاه اخیرا بهتر شده و بارسا خوشبین است بتواند ژاوی را حداقل قرضی برای فصل بعد در اختیار داشته باشد.



سایر اخبار مرتبط