دوشنبه 09 مهر 1403 - 01:05

کد خبر 529766

دوشنبه 04 تیر 1403 - 08:26:01


تصاویر رسمی وان پلاس Ace 3 Pro رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند


ترنجی/ تصاویر رسمی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند. این تلفن هوشمند ۲۷ ژوئن (هفتم تیر ماه) در کشور چین رونمایی خواهد شد.

طراحی و رنگ‌بندی وان پلاس Ace 3 Pro را ببینید 
تصاویر رسمی وان پلاس Ace 3 Pro منتشر شده که رنگ‌بندی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. تایید شده است که این دستگاه در رنگ های سبز، نقره‌ای و سفید قابل‌تهیه خواهد بود. مدل سفید رنگ دارای قاب پشتی سرامیکی، نسخه نقره‌ای دارای قاب پشتی شیشه‌ای و رنگ سبز این دستگاه به قاب پشتی چرمی مجهز خواهد شد.


رنگ‌بندی وان پلاس ایس ۳ پرو

رنگ سفید وان پلاس ایس ۳ پرو «Supercar Porcelain Collector’s Edition» نامیده می‌شود. این مدل دارای قاب پشتی از جنس سرامیک با رنگ سفید زیبا و دوام فوق‌العاده است. این رنگ در برابر خط و خش بسیار مقاوم بوده و زیبایی خود را در طول زمان حفظ خواهد کرد. این گوشی تحت تست های سقوط بسیار فراتر از استاندارد های صنعتی قرار گرفته، و در برابر حوادث ناگوار روزمره مقاوم خواهد بود.

طبق اطلاعات فاش شده اخیر، نسخه Collector’s Edition در دو پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه های دیگر OnePlus Ace 3 Pro در پیکربندی های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسند.


رنگ سفید OnePlus Ace 3 Pro

مشخصات مورد انتظار وان پلاس ایس ۳ پرو
انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی BOE S1 با وضوح 1.5K، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و لبه های خمیده مجهز شود. این گوشی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تامین خواهد کرد. وان پلاس ایس ۳ پرو از رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود.

سه لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس Ace 3 Pro قرار می‌گیرد. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-800 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. برای دوربین فوق‌عریض و ماکرو نیز، سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14.1 به دست کاربران خواهد رسید. انتظار داریم که OnePlus Ace 3 Pro به باتری پرظرفیت ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط