شنبه 07 مهر 1403 - 02:49

کد خبر 552738

جمعه 22 تیر 1403 - 20:24:57


تبلت آنر MagicPad 2 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ و نمایشگر OLED معرفی شد


ترنجی/ آنر امروز در کنار گوشی های تاشو جدید خود از تبلت MagicPad 2 نیز رونمایی کرد. این تبلت دارای تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل ۳ بوده و به صفحه نمایش بزرگ OLED مجهز شده است.

تبلت آنر MagicPad 2 ضخامت بسیار کم و باتری پرظرفیتی دارد
تبلت Honor MagicPad 2 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی OLED با وضوح ۳۰۰۰ در ۱۹۳۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به‌عنوان قلب تپنده این تبلت در نظر گرفته شده است. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. این محصول به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0.1 عرضه می‌شود.

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، با وجود آنکه تبلت جدید آنر از نظر فنی می‌تواند از شبکه 5G پشتیبانی کند، اما در حال حاضر تنها در مدل Wi-Fi Only عرضه می‌شود و فقط از شبکه Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. ممکن است در آینده شاهد رونمایی مدل 5G این دستگاه باشیم. MagicPad 2 به ویژگی‌ های مختلف هوش مصنوعی، مانند توانایی تبدیل صدای کنفرانس چند نفره به متن، عرضه می‌شود.

یک باتری پرظرفیت ۱۰,۰۵۰ میلی‌آمپری برای آنر MagicPad 2 در نظر گرفته شده است. این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر توانسته تمامی این مشخصات را در بدنه‌ای به ضخامت ۵.۸ میلی‌متر جای دهد که MagicPad 2 را به تبلتی بسیار باریک تبدیل می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۹ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های مجیک پد ۲ می‌توان به بلوتوث ۵.۳، برخورداری از سه میکروفون، هشت اسپیکر و پشتیبانی از قلم Honor Magic Pencil 3 اشاره کرد. البته این قلم در باکس تبلت عرضه نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌طور جداگانه اقدام به تهیه آن کنند.

قیمت آنر مجیک پد ۲
پیش‌فروش تبلت آنر MagicPad 2 از ۱۹ جولای ۲۰۲۴ (۲۹ تیر ماه) آغاز می‌شود. این محصول در سه رنگ آبی آسمانی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت پیکربندی های مختلف مجیک پد ۲ به‌شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۱۳ دلار 

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۴۵۵ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۵۱۰ دلار 

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۵۷۹ دلار

نظر شما درباره این تبلت پریمیوم جدید آنر چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط