شنبه 07 مهر 1403 - 02:48

کد خبر 553056

شنبه 23 تیر 1403 - 09:57:00


موفقیت چشم‌گیر بازی The First Descendant ادامه دارد


زومجی/ شرکت نکسون اعلام کرد که بازی The First Descendant با دستیابی به ۱۰ میلیون بازیکن در هفته نخست انتشار شروع قدرتمندی داشته است.
  
هفته گذشته بازی لوتر شوتر رایگان The First Descendant شرکت نکسون روانه بازار شد. بازخوردهای منتقدها و بازیکن‌ها نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان راه زیادی برای حفظ کاربران در طولانی مدت در پیش دارند. بااین‌حال اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ویدیوگیم به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

شرکت Nexon اعلام کرد که بیش از ۱۰ میلیون بازیکن به تجربه The First Descendan در نخستین هفته انتشار بازی پرداختند: «برای محبت و حمایت‌های بی‌نظیرتان از شما سپاسگزاریم. این ارزش زیادی برای ما دارد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تجربه‌ای عالی را برای شما به ارمغان بیاوریم. بی‌صبرانه منتظر ادامه ماجراجویی با یکدیگر هستیم.»

نکسون اخیرا یک به‌روزرسانی برای The First Descendant منتشر کرد که نه‌تنها اصلاحات و بهبودهای زیادی به‌همراه آورد، بلکه سیستم حریف‌یابی را به Infiltration Operations در حالت Hard اضافه کرد. این بازی در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط