شنبه 07 مهر 1403 - 02:46

کد خبر 554204

شنبه 23 تیر 1403 - 23:29:00


با کارت گرافیک جدید Sapphire به دنیای یخ‌بندان Frostpunk وارد شوید


شهر سخت افزار/ برند Sapphire از یک کارت گرافیک جدید مبتنی بر تراشه RX 7700XT رونمایی کرده است که حال و هوای بازی Frostpunk 2 را به همراه دارد. این کارت گرافیک سفید که خنک‌کننده ۳ فن به همراه دارد، هم اکنون با قیمت 449 دلار در فروشگاه‌های آنلاین قابل سفارش است.

شرکت Sapphire یکی از شرکای AIB شرکت AMD محسوب می‌شود که اخیراً از کارت گرافیک Pure Radeon RX 7700 XT Frostpunk 2 Edition رونمایی کرده است.

این محصول یک کارت گرافیک سفارشی جدید مبتنی بر معماری RDNA 3 است که با الهام از بازی شهرسازی آینده‌نگرانه Frostpunk 2 ساخته شده و بر روی فروشگاه‌های آنلاین عرضه شده است.

این کارت گرافیک جدید با تم خاص که برای اولین بار در ماه می معرفی شد، نه تنها از بک‌پلیت با طرح بازی Frostpunk 2 بهره‌مند شده، بلکه یک جفت آیتم جایزه نیز درون جعبه به همراه دارد که شامل کلیدهای سفارشی و نشان با طرح مرتبط با بازی مذکور هستند.



مشخصات این کارت گرافیک جذاب Sapphire 
کارت گرافیک Pure Radeon RX 7700 XT Frostpunk 2 Edition یک محصول میان‌رده جدید به شمار می‌آید که هم اکنون با قیمت 449 دلار در فروشگاه‌های آنلاین قابل سفارش است. این GPU ساخت سافایر دارای 12 گیگابایت حافظه گرافیکی (VRAM) از نوع GDDR6 است.

از دیگر مشخصات این کارت گرافیک می‌توان به کلاک هسته 2226 مگاهرتز اشاره کرد که نسبت به مدل مرجع بالاتر است. کلاک بوست نیز 2584 مگاهرتز اعلام شده است. در بخش خروجی‌های تصویر نیز شاهد تغییراتی هستیم و Sapphire تصمیم گرفته برای این محصول دو پورت HDMI 2.1 و دو پورت DisplayPort 2.1 ارائه دهد.



بر خلاف مدل‌های مرجع AMD که تنها نورپردازی قرمز به همراه دارند، سافایر به سراغ نورپردازی ARGB در کارت گرافیک جدید خود رفته است. علاوه بر این، همراه با این محصول یک کد برای نسخه Deluxe Edition بازی Frostpunk 2 نیز ارائه شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن به بازی دسترسی پیدا کند. این بازی قرار است از تاریخ 21 سپتامبر و با برچسب قیمت 75 دلاری در دسترس قرار گیرد.

شایان ذکر است که کارت گرافیک Pure Radeon RX 7700 XT Frostpunk 2 Edition ارزان‌ترین نسخه از RX 7700 XT به شمار نمی‌آید، چرا که مقرون به صرفه‌ترین مدل از این پردازنده گرافیکی از برند Sapphire با نام Sapphire Pulse عرضه شده و تنها 399 دلار قیمت دارد.

نظر شما در رابطه با این کارت گرافیک 450 دلاری چیست؟ آیا طرف‌داران بازی Frostpunk 2 علاقه‌ای به پرداخت هزینه بیشتر برای در اختیار داشتن این نسخه خاص خواهند داشت؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط