جمعه 06 مهر 1403 - 20:56

کد خبر 556015

دوشنبه 25 تیر 1403 - 15:33:07


دنباله بازی Journey to the Savage Planet ساخته می شود


زومجی/ به نظر می‌رسد که سفر به سیاره وحشی ادامه‌دار است و قرار است که دنباله بازی Journey to the Savage Planet ساخته شود.
  
به نظر می‌رسد که برخلاف اخبار قبلی که توسط استودیو سازنده اعلام شده بود، قرار است دنباله این کمدی اکشن ماجراجویی ساخته شود. استودیو سازنده آگهی‌های استخدام جدید منتشر کرده و یک فرم برای ثبت مالکیت معنوی نام Revenge of the Savage Planet را نیز پر کرده است.

استودیو Raccoon Logic درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر درباره این موضوع را رد کرده اما رسانه MP1st توانسته اسناد مربوط‌به ثبت مالکیت معنوی نام نسخه دوم بازی و همچنین آگهی‌های استخدام این استودیو برای صداپیشگی شخصیت‌ها با توضیح «گوینده با توانایی صحبت به‌صورت رسمی برای محتوای علمی تخیلی» را پیدا کند که به نظر می‌رسد این صداپیشگان باید دیالوگ‌های مربوط‌به بخش تجاری داخل بازی و شخصیت‌های غیرقابل بازی را گویندگی کنند که همگی آن‌ها نیز طبق تجربه از نسخه قبلی، به طرز شگقت‌انگیزی احمقانه و خنده‌دار هستند.

استودیو سازنده نسخه اصلی بازی یعنی Typhoon به‌دلیل سرنوشت شومی که کنسول گوگل استادیا پیدا کرد بسته شد. این استودیو درست قبل از عرضه این بازی در ژانویه ۲۰۲۰ (دی ۱۳۹۸) توسط گوگل خریداری شد و یک سال بعد نیز توسط همین شرکت تعطیل شد. تایفون چند ماه بعد تحت عنوان راکون لاجیک دوباره شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون نیز خبری از آن منتشر نشده بود.

احیانا اگر نسخه اول این بازی را تجربه کرده باشید از شنیدن این خبر خیلی خوشحال می‌شوید چون سبکی که این بازی در آن ساخته شده یعنی کمدی اکشن و ماجراجویی، سبک خاصی است و نمونه‌های کمی از آن وجود دارد. زومجی در بررسی بازی Journey to the Savage Planet نمره ۹ از ۱۰ را به آن داده بود و درباره آن گفته بودیم:

سازندگان بازی به‌خوبی توانسته‌اند مراحل مختلف اعم از کاوش در سیاره، پلتفرمینگ و مبارزه با دشمنانی همچون باس‌‌های مختلف را طی ۱۲ ساعت گیم‌پلی اثر، پیش پای گیمر قرار دهند و یک تعادل عالی را ایجاد کنند که رفته‌رفته، چالشی‌تر و متنوع‌تر می‌شود و هرگز گیمر را خسته نمی‌کند. تعادلی که با طنز خاص و به‌شدت عالی بازی و صدالبته جلوه‌های دیداری و شنیداری درجه‌یک آن ترکیب می‌شود و تجربه‌ای را پدید می‌آورد که این بازی ۳۰ دلاری را به‌اندازه‌ی یک اثر ۶۰ دلاری AAA ارزشمند می‌کند.
نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط