دوشنبه 09 مهر 1403 - 02:50

کد خبر 62133

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 12:10:00


جزئیات آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم یدکی موتوری در میدان رازی تهران


آخرین خبر/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم موتورسیکلت در میدان رازی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در تشریح این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش‌سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: شدت آتش‌سوزی زیاد است و ماموران در حال مهار آتش هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر پس از پایان عملیات مهار اعلام می‌شود.

تاکنون ۷ نفر جزئی مصدوم شده‌اند
محمداسماعیل توکلی، رئیس اورژانس تهران در خصوص آخرین وضعیت آتش‌سوزی انبار موتور سیکلت در میدان رازی بیان کرد: پس از اعلام حادثه ۶ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.
رئیس اورژانس تهران اضافه کرد: تاکنون مصدوم مرتبط با داخل آتش‌سوزی گمرک تهران نداشتیم. هفت مصدوم جزئی در اطراف داشتیم و یک مامور آتش‌نشانی هم آسیب سطحی دیده است.

توضیحات سخنگوی آتش‌نشانی درباره آتش‌سوزی گسترده میدان رازی تهران‌

تصاویری از انجام عملیات اطفای حریق در محل وقوع آتش‌سوزی

به گزارش فارس، قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران بیان کرد: انباری به وسعت حدود یک هزار و 500 متر که مملو از مواد پلاستیکی و خودرویی و ... بود، طعمه حریق شده بود که آتشن‌شانان با 11 ایستگاه عملیات اطفا را آغاز کردند.
وی افزود: هم‌اکنون عملیات اطفا تمام شده است و کار لکه‌گیری آغاز شده است.

۱۰ مصدوم، آخرین وضعیت آتش‌سوزی در گمرک تهران
در حادثه آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی و لاستیک موتورسیکلت در خیابان مولوی تهران، حد فاصل بین خیابان کارگر و ولی‌عصر(عج)، که از پیش از ظهر امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) آغاز شده، تاکنون آمار مصدومان این حادثه به ۱۰ نفر افزایش یافته است.
محمداسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس در محل مستقر هستند، اظهار کرد: تاکنون ۱۰ نفر در پی این حادثه مصدوم شدند که البته هیچ کدام به طور مستقیم ناشی از حریق نبود. دو نفر از مصدومان آتش‌نشان بودند که یکی خدمات درمانی را در محل دریافت کرد و دیگری به مرکز درمانی منتقل شد. همچنین دو تن دیگر از مصدومان نیز از عابران پیاده و تماشاگران محل حادثه بودند.
توکلی همچنین در ساعت ۱۴ امروز آماری جدید از مصدومان را اعلام کرد و گفت:‌ تا این لحظه ۱۵ نفر در پی این حادثه مصدوم شده‌اند که 6 نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

مصدومان حادثه آتش‌سوزی میدان گمرک، تاکنون ۱۷ نفر
به گزارش میزان، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، تاکنون حادثه آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم موتورسیکلت در میدان گمرک، ۱۷ مصدوم داشته است که از بین مصدومان، هشت نفر برای دریافت خدمت بیشتر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط