یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:08

کد خبر 62176

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 12:35:52


آماده‌سازی ۸۲ حوزه برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان در استان قزوین


ایرنا/ مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از آماده‌سازی ۸۲ حوزه امتحانی به منظور برگزاری امتحانات نهایی ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی در سطح استان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اظهار کرد: تمامی حوزه‌ها به سیگنال‌یاب، موبایل‌یاب و دوربین مجهز هستند و داشتن هر گونه وسایل الکترونیکی همراه دانش‌آموزان تخلف محسوب شده و برابر مقررات با آنان برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون نهایی پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۵ خردادماه نیز ادامه دارد، بیان کرد: رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با استفاده از بسیج امکانات خود، فرآیند آزمون‌ها را به نحو احسن برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.
سیاهکالی مرادی با اشاره به جزئیات برگزاری آزمون امتحانات نهایی، ادامه داد: فرایند آزمون به طور کامل ضبط خواهد شد و تصحیح امتحانات هم به صورت الکترونیکی خواهد بود و همچنین پاسخنامه‌های امتحانات نیز بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه، توسط معلمان استان‌های دیگر تصحیح می‌شود.
به گفته این مسئول، تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات اندیشیده شده و دانش‌آموزان و اولیا هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند، زیرا امتحانات به نحو مطلوب و در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط