جمعه 06 مهر 1403 - 16:57

کد خبر 643455

جمعه 06 مهر 1403 - 12:47:24


سازندگان بازی The Day Before بازگشتند


گیم فا/ بازی The Day Before در دسامبر ۲۰۲۳ پس از سال‌ها توسعه و انتظار منتشر شد. این بازی در نهایت به خاطر شرایط اسفناکش و موج حملات بازیکنان به استودیوی سازنده که متهم به دروغ‌گویی و کلاه‌برداری شده بود، تنها چند روز پس از عرضه به طور کامل از دسترس خارج و استودیوی Fntastic نیز تعطیل شد.

حال پس از گذشت تقریبا ۱ سال، حساب کاربری استودیوی Fntastic در پیامی باورنکردنی خبر از بازگشت خود داد. این پیام را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

همه لیاقت شانس دوم را دارند. ما از تمام شما بابت بازی The Day Before معذرت‌خواهی می‌کنیم و مسئولیت آن را برعهده می‌گیریم. حال با Fntastic 2.0 می‌خواهیم گذشته را اصلاح کنیم و برای یک بازگشت بهتر آماده هستیم.
این استودیو همچنین یک کمپین Kickstarter برای بودجه بازی جدیدشان ساخته و درخواست ۲۰۰ هزار دلار کرده‌اند. این استودیو در پستی دیگر چنین نوشت:

بازگرداندن اعتماد کار بسیار سختی است، اما ما در صورت موفق بودن کمپین Kickstarter بازی‌های بیشتری خواهیم ساخت. تفکر کنونی ما «همه یا هیچ» است و اگر به هدف‌مان نرسیم، تمام پول جمع شده بازگردانده می‌شود. حمایت شما برای ما ارزشمند است و تمام پول‌های جمع شده صرف پروسه بازی‌سازی می‌شود.
در وبسایت استودیوی Fntastic ۲.۰، نوشته شده هدف آن‌ها ساختن بازی‌هایی است که همه عاشق‌شان بشوند و استودیوی Fntastic ۲.۰ تبدیل به یکی از بزرگترین و مورد احترام‌ترین بازی‌سازان شود.

استودیوی Fntastic 2.0 همچنین توضیحاتی درباره پروژه جدیدشان ارائه کرده است:

بازیکنان نقش کارگران خسته از زندگی را برعهده دارند و باید از چرخه کارخانه‌های مرگبار قرار کنند. افسانه‌ها می‌گویند تنها یک شخص مرموز توانسته از آن جا فرار کند.

با ۴ تا ۸ نفر از دوستانتان برای تجربه یک بازی co-op بر پایه فیزیک آماده شوید.
بازگشت سازندگان یکی از بدترین بازی‌های تاریخ استیم، اتفاقی است که تقریبا هیچ‌کس انتظار آن را نداشت. کاربران شبکه‌های مجازی در حال مسخره کردن این اتفاق هستند، در حالی که مدیران استودیوی Fntastic 2.0 مشغول پاسخ دادن به پیام‌های بی‌شمار توییترند تا شاید بتواند بازیکنان را برای متقاعد کنند به کمپین Kickstarter بپیوندند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط