جمعه 06 مهر 1403 - 16:49

کد خبر 643461

جمعه 06 مهر 1403 - 12:51:22


استان البرز تابستان ۱۴۰۳ را با کمترین تنش آبی سپری کرد


فارس/ مدیرعامل شرکت آب البرز از سپری نمودن تابستان سال جاری با کمترین تنش آبی و افزایش ۲۵ درصدی رضایتمندی مشترکین از خدمات این مجموعه خبر داد.

حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز، بیان کرد: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد افزایش ۲۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعه‌ای باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده، تاکید کرد: بخش عمده‌ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکین به دلیل نوسانات و حوادث ‌موجود در حوزه تامین برق چاه های استان بوده است.

وی افزود: از تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین ، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج، اقدامات اصلاحی در شبکه های آبرسانی اجرایی شد.

نامداری در خاتمه تصریح کرد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز ۱۲۲)، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکین در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش ۲۴ درصدی از نحوه برخورد اکیپ های رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی از روند پاسخگوئی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته می باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط