جمعه 06 مهر 1403 - 14:57

کد خبر 643478

جمعه 06 مهر 1403 - 13:05:42


سپاهان-تراکتور؛ پیکار صدرنشینی در فولادشهر!


ایسنا/ برنده تقابل سپاهان و تراکتور، صدرنشین لیگ‌برتر خواهد شد.

2 تیم سپاهان و تراکتور در جریان هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه فولادشهر و با قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به محرومیت در نظر گرفته شده برای طلایی‌پوشان، برای ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیط فروشی انجام خواهد شد.

سپاهان، هفته گذشته بالاخره پس از چهار برد متوالی، در شهرآورد اصفهان برابر ذوب‌آهن متوقف شد. طلایی‌پوشان با ۱۳ امتیاز به صدر جدول تکیه زده‌اند برای حفظ فاصله با تیم های پایین‌تر از خود محکوم به شکست تراکتور هستند؛ با این حال حتی یک مساوی هم شاگردان ژوزه مورایس را در صدر نگه می‌دارد.

در نقطه مقابل، تراکتور پیروزی روحیه‌بخشی برابر الوکره قطر در لیگ قهرمانان آسیا دو به دست آورد و از طرفی برد هفته گذشته تراکتوری‌ها برابر خیبر خرم آباد آمار صددرصد پیروزی این تیم در خارج از خانه را حفظ کرد و باید دید آیا این رکورد در اصفهان هم برای شاگردان اسکوچیچ ادامه خواهند داشت یا نه.

سپاهان و تراکتور تاکنون ۳۴ مرتبه در چارچوب لیگ‌برتر به دیدار هم رفته‌اند که ۱۷ برد سهم اصفهانی‌ها بوده و هشت پیروزی از آن تراکتور، ۹ مسابقه نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نکته جالب توجه و البته منفی برای قرمزپوشان اینکه، از آخرین برد تراکتور مقابل سپاهان در اصفهان چیزی حدود ۴۰۶۵ روز و یا به عبارتی بیش از ۱۱ سال می‌گذرد. جایی که تراکتوری‌ها ۲۰ مردادماه ۱۳۹۲ در چارچوب بازی رفت لیگ سیزدهم، در ورزشگاه فولادشهر به مصاف سپاهان رفتند و یگانه گل علی کریمی باعث شد تا قرمزپوشان، اصفهان را دست پر ترک کنند.

سپاهان با ۱۳ امتیاز نام خود را به صدر جدول سنجاق کرده‌ و گرمای نفس تراکتورِ رده دومی را حس می‌کند. این درحالی است که برنده تقابل دوتیم صدر جدول را از آن خود خواهد کرد و باید دید آیا در پایان این پیکار، سپاهان به بالانشینی ادامه خواهد داد یا تراکتور به صدر می‌رسد؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط