جمعه 06 مهر 1403 - 19:48

کد خبر 643733

جمعه 06 مهر 1403 - 18:52:00


دلال‌ها در حال نابود کردن عرضه جهانی PS5 Pro برای خریداران واقعی هستند


گیم فا/ پیش‌فروش برای پلی استیشن ۵ پرو و نسخه ۳۰th Anniversary ویژه PS5 Pro در روز پنجشنبه برای ساکنین انگلستان آغاز شد و دلال‌ها، طبق معمول زودتر از همه وارد عمل شده‌اند تا با طمع و سودجویی خود، کام علاقه‌مندان واقعی به تهیه این کنسول‌ها را تلخ کنند.

 در کمتر از چند ساعت، آگهی‌های فروش PS5 Pro 30th Anniversary Edition، تا هزاران دلار بیشتر از قیمت خرده‌فروشی‌های اصلی در eBay افزایش یافت. قیمت‌هایی معادل ۱۷۳٪ بیشتر از قیمت اصلی تا رقم باورنکردنی ۹۵۲٪ نیز بسته به محصولات موجود در باندل دیده می‌شوند.

 البته این مشکل اتفاق تازه‌ای نیست. تقریبا رخ دادن این داستان برای هر محصولی که با تعداد محدود تولید شود، حتمی خواهد بود.
 شایان‌ ذکر است که این قیمت‌ها قبل از شروع پیش‌فروش‌ها در ایالات متحده است، زیرا آگهی‌ها بر اساس پیش‌فروش در بریتانیا هستند که اوایل امروز شروع شده بود. زمانی که واحد ایالات متحده امکان پیش‌فروش خود را باز کند، این احتمال وجود دارد که اوضاع بدتر از این هم بشود.

 PS5 Pro به طور رسمی در ۷ نوامبر (۱۷ آبان) ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. اگر بتوانید کنسول استاندارد PS5 Pro را از منابع سنتی (مانند خرده‌فروشان) تهیه کنید، بدون درنظر گرفتن مالیات، برای شما ۶۹۹ دلار / ۶۹۹.۹۹ پوند / ۷۹۹.۹۹ یورو هزینه خواهد داشت. اگر به دنبال خرید مدل محدود ۳۰th Anniversary PS5 Pro هستید، بر اساس قیمت ۹۵۹ پوندی انگلستان، بیش از ۹۰۰ دلار برای شما آب خواهد خورد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط