جمعه 06 مهر 1403 - 20:50

کد خبر 643767

جمعه 06 مهر 1403 - 18:32:07


یازده بازیکن سپاهان برای تقابل با تراکتور


ورزش 3/ژوزه مورایس ترکیب طلایی‌پوشان برای دیدار با تراکتور را مشخص کرد.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتور خواهد بود که در پنج هفته گذشته چهار پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
شاگردان مورایس که حالا پرسپولیس را در فاصله دو امتیازی خود می‌بینند، با انگیزه بالایی برای این دیدار خانگی وارد زمین خواهند شد و تلاش می‌کنند با کسب امتیاز از این مسابقه جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند.
ژوزه مورایس دقایقی پیش ترکیب سپاهان برای این مسابقه را مشخص کرد تا مشخص شود استیون انزونزی، هافبک تراز اول فرانسوی که در این بازی هافبک دفاعی خواهد بود، وظیفه خطیر محافظت از خط دفاعی در مقابل بازیکنان تکنیکی و خوش‌نقش تراکتور را برعهده خواهد داشت.

در این بازی تقابل هادی محمدی، رضا اسدی و کاوه رضایی با تیم سابق خود جذاب و تماشایی خواهد بود و آنها بی‌تردید انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در این مسابقه خواهند داشت.
همچنین تقابل پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند هم از نکات دیگر این مسابقه است. این دو بازیکن در تیم ملی هم‌بازی همدیگر هستند و حالا در بازی تراکتور - سپاهان رودرروی یکدیگر خواهند ایستاد.

ترکیب سپاهان برای این مسابقه به شرح زیر است:
پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، مهدی لیموچی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، صالح حردانی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، استیون انزونزی
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط