جمعه 06 مهر 1403 - 23:46

کد خبر 643865

جمعه 06 مهر 1403 - 21:28:23


جریمه سنگین لمان به دلیل حمله با اره و کلاهبرداری!


ورزش 3/ینس لمان، دروازه‌بان سابق آلمان، به‌دلیل خسارت مالی و تلاش برای کلاهبرداری در دادگاه آلمان متهم شناخته شد.
ینس لمان پس از مجرم شناخته شدن به‌دلیل خسارت مالی و تلاش برای کلاهبرداری توسط دادگاه آلمان، به پرداخت 115 هزار یورو جریمه محکوم شده است.
دروازه‌بان سابق آرسنال به‌دلیل استفاده از اره برقی برای بریدن سقف گاراژ تازه ساخته در ساختمان همسایه خود در تابستان 2022، متهم شد.
این حکم پس از آن صادر شد که لمان به حکم اولیه اعتراض کرد و موجب شده بود که به حبس تعلیقی و بیش از 375 هزار یورو جریمه پرداخت کند.
دادگاه همچنین لمان را به کلاهبرداری متهم کرده بود، چرا که ظاهراً با همسایه‌اش به توافق رسیده بود تا با پرداخت تنها 65 هزار یورو، او از شکایت منصرف شود. لمان همچنین به دلیل شکایت یک پارکینگ برای عدم پرداخت هزینه‌ها جریمه شده است.
فلوریان اوفر، وکیل لمان گفت: "آقای لمان تمامی اتهامات را می‌پذیرد. او با همسایه خود به توافق رسیده و هزینه‌های پارکینگ پرداخت شده است."
این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر می‌شود که گزارش‌ شد لمان به‌دلیل رانندگی در حالت غیرعادی توسط پلیس آلمان دستگیر شده است.
او پس از شرکت در جشنواره اکتبر در حالتی غیرعادی در حال بازگشت به خانه‌اش بود که توسط پلیس متوقف شد. او از انجام تست الکل سر باز زده بود و سپس توسط پلیس به پاسگاه منتقل شد.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط