شنبه 07 مهر 1403 - 01:49

کد خبر 643867

جمعه 06 مهر 1403 - 21:35:39


مارکو: در نیمه اول خجالتی بودیم


فارس/سرمربی خیبر گفت: در نیمه اول خجالتی بودیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. نکته خوب این است که این مشکل را در بین دونیمه حل کردیم و در نیمه دوم بهتر بودیم.

 مارکو سرمربی تیم خیبر در نشست خبری پس از شکست مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز به حریف به خاطر پیروزی تبریک می‌گویم و از هوادارانی که از خرم آباد برای حمایت از ما آمدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازی سختی داشتیم. بازی دونیمه متفاوت داشت. ما نیمه اول را باختیم ولی نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم. از نظر من تساوی نتیجه بهتری برای این بازی بود. 

سرمربی تیم خیبر گفت: در ابتدای کارم به عنوان سرمربی خیبر هستم و درحال پیاده‌کردن فلسفه‌ای جدید در تیم هستیم. مقداری زمان می‌برد تا تأثیر مثبت آن در تیم مشخص شود.

مارکو ادامه داد: نکته مثبت این بازی واکنش بازیکنان ما در نیمه دوم بود. ما می‌خواهیم جنگندگی بالایمان را برای بازی بعدی حفظ کنیم. 

وی درباره پتانسیل تیم خیبر گفت: نمی‌توانم به این فکر کنم که در لیگ نباشیم. ما یک ترکیب از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. این اولین فصلی است که خیبر در لیگ برتر حضور دارد. 

مارکو گفت: این باخت چیزی از اعتماد به نفس ما کم نمی‌کند و بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر متحد هستند. با قدرت هواداران تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم.

سرمربی خیبر درباره بازی رو به عقب تیم خیبر بیان کرد: من یک مربی تهاجمی هستم و کل بازی فوتبال یک هدف دارد آن هم گل زدن است. 

وی گفت: در نیمه اول خجالتی بودیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. نکته خوب این است که این مشکل را در بین دونیمه حل کردیم و در نیمه دوم بهتر بودیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط