شنبه 07 مهر 1403 - 02:47

کد خبر 643983

شنبه 07 مهر 1403 - 00:21:09


انصارالله: توطئه‌ها علیه مقاومت، عامل حملات اسرائیل است


ایسنا/ دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد پافشاری این رژیم برای ارتکاب جنایات، در میان تحقیر و توطئه علیه جنبش‌های جهاد و مقاومت صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی این جنبش اعلام کرد حمله به ضاحیه جنوبی بیروت که مملو از غیرنظامیان است، وحشیگری بی‌سابقه‌ای است و برای باند صهیونیستی نه تازگی دارد و نه تعجب آور است.

به نقل از سایت خبری انصارالله، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد پافشاری رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات خونین و تشدید تنش ها در میان تحقیر و توطئه علیه جنبش های جهاد و مقاومت صورت می‌گیرد.

این نهاد اعلام کرد دشمن صهیونیستی بدون حمایت نامحدود غرب و آمریکا به این راه ادامه نمی‌داد. سلاح‌های مورد استفاده در حملات اخیر مجدداً تأیید می‌کند که ایالات متحده آمریکا شریک کامل خون غیرنظامیان است. تجاوز به فلسطین و لبنان، جنگ آمریکاست.

دفتر سیاسی انصارالله بار دیگر همبستگی خود را با مقاومت لبنان ابراز و اعلام کرد به حزب الله، رهبران سیاسی و نظامی آن اعتماد دارد.

این نهاد از ملت‌های عرب و اسلام و آزادگان بشریت خواست، همبستگی بیشتری برای توقف جنگ و تجاوز به لبنان و فلسطین داشته باشند و اعلام کرد تحول خطرناک در تجاوز به لبنان درب را به روی یک جنگ آشکار و فراگیر می‌گشاید که نتیجه آن برای رژیم موقت و جنایتکاران جنگی، ویرانگری خواهد بود.

همچنین «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله ضمن ابراز همبستگی با ملت لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی، گفت: هیستری بمباران ضاحیه جنوبی، میزان ناامیدی و سرخوردگی دشمن را در برابر صلابت مقاومت اسلامی و استواری آن در موضع حمایت از غزه نشان می‌دهد.

وی افزود: یقین داریم که ناامیدی دشمن بیشتر می شود و شکستی حتمی در انتظار اوست و انشاءالله او را در آستانه نابودی قرار می‌دهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط