یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 12:55

کد خبر 645345

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 08:33:00


تعطیلی 3 روزه حوزه‌های علمیه خراسان در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان


صدا و سیما/ حوزه‌های علمیه خراسان در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان به مدت سه روز تعطیل شد.

دروس حوزه علمیه خراسان در سوگ سید مقاومت همگام با سایر حوزه‌های جهان تشیّع از هشتم مهرماه به مدت سه روز تعطیل شد.
حجت‌الاسلام علی خیاط، مدیر این حوزه روز شنبه در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و غاصب اسرائیل، روز یکشنبه هشتم مهرماه تجمع اعتراض‌آمیزی در محل مدرسه عالی نواب از سوی شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.
خیاط افزود: شهادت سردار مقاومت، مرد میدان‌های سخت، شهید سرافراز، ابوالشهید سیدحسن نصرالله بار دیگر نشان داد که مردان مخلص در اندیشه ناب مکتب الهی در طریق الله چراغ راه جامعه هستند و با خون پاکشان پیروزی و سربلندی در این راه را تضمین کرده‌اند.
وی اضافه کرد: این شهید مبارزه با صهیونیست جنایتکار و تروریست مستکبر، فرمانده مدبر و موثری بود که دنیا اشارات و سخنان او را جدی می‌گرفت و برای بیان او ارزش قائل بود.
مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: اینجانب شهادت این شهید عزیز با تقوا، مخلص، ولایتمدار و فدایی راه قدس را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، جامعه حوزویان، حزب‌الله سربلند و همه مبازران سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود: تاکید می‌کنم که رژیم جعلی صهیونیستی باید تاوان این توحش‌ها و جسارت‌هایش را بپردازد و ان‌شاءالله خون این شهید و شهدای بی‌گناه جبهه مقاومت و غزّه، اضمحلال و نابودی مفتضحانه اسرائیل را رقم زند و زمینه‌ساز برقراری دولت عدالت محور حضرت بقیه‌الله(عج) شود.
خیاط خاطرنشان کرد: بنا به فرض ولی امر مسلمین جهان در یاوری و نصرت حزب‌الله، همه حوزویان، آماده هر گونه اقدام مقتضی در مبارزه با دشمن صهیونیست هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط