یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 12:57

کد خبر 645401

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 09:00:32


اطلاعیه سپاه درباره شهادت شهید نیلفروشان


فارس/ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که سردار پرافتخار، مجاهد و مهاجر فی‌سبیل‌الله «سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در شامگاه روز جمعه ششم مهرماه به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا (احزاب، ۲۳)
سردار پرافتخار، مجاهد و مهاجر فی‌سبیل‌الله " سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان" از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در شامگاه روز جمعه ششم مهرماه به هم‌رزمان شهیدش پیوست.
مجاهدت‌های این سردار مجاهد در سنگر دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام ترجمان ایمان، فداکاری و مجاهدت در راه امنیت کشور و آزادی قدس شریف بود.
معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه، معاونت عملیات ستاد کل سپاه، ریاست دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی( دافوس سپاه)، آموزش و تربیت نیروی انسانی، از جمله مسئولیت‌های مختلف ایشان در لباس سبز پاسداری بوده است که در همه این مسئولیت‌ها موفق و سربلند بوده‌اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان عزیز، شهادت این شهید گران‌قدر را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و خانواده معظم و هم‌رزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به‌ویژه استان اصفهان تبریک و تسلیت می‌گوید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط