یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:09

کد خبر 645586

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 10:34:26


احداث ۱۲ غرفه در میدان میوه و تره‌بار شهرکرد


باشگاه خبرنگاران/ رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: ۱۲ غرفه در تالار ۳ نیز در حال احداث می‌باشد که پیشرفت فیزیکی پروژه به ۶۵ درصد رسیده است.

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد با اشاره به احداث سوله‌های بازارچه‌های جدید اظهار کرد: سوله‌های بازارچه و غرفه‌های فروش واقع در حافظ شمالی جنب آتش‌نشانی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع و با اعتباری حدود ۵۳ میلیارد ریال در حال احداث توسط پیمانکار می‌باشد که پیشرفت ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: همچنین احداث سوله‌های بازارچه در بازارچه ولیعصرجنوبی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد ریال در حال احداث و پیشرفت فیزیکی آن ۴۰ درصد برآورد شده است.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: بازار روز بلال واقع در بلوار انقلاب با ۱۱ غرفه و با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری در اختیار قرار گرفته است.
هاشمی با اشاره به احداث غرفه‌های جدید در تالار ۳ میدان میوه و تره‌بار اضافه کرد: ۱۶ غرفه جدیدالاحداث در تالار ۳ میدان با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه تعداد ۱۲ غرفه در تالار ۳ نیز در حال احداث می‌باشد، گفت: اعتبار هزینه شده تا به امروز ۳۰ میلیارد ریال بوده و پیشرفت فیزیکی پروژه ۶۵ درصد می‌باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط