یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 12:54

کد خبر 645604

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 10:46:24


 بارسلونا به فلیک باخت


ورزش 3/بارسلونا اولین شکست فصل را در پامپلونا تجربه کرد و مقصر شماره یک آن نیز مربی آلمانی بود.
به نقل از اسپورت، تیمی مثل بارسا نمی تواند چهل و پنج دقیقه را صرف زدن فقط یک شوت زدن به دروازه کند. بارسا همچنین نباید اجازه دهد تیمی مانند اوساسونا چهار گل به آنها بزند. هانسی فلیک در سیستم چرخشی ریسک زیادی کرد و این نتیجه خوبی نداشت و فراتر از آن، تصمیمی سراسر اشتباه بود. نیمه اول مقابل اوساسونا بدترین نیمه ای بود که در این فصل از بارسلونا دیدیم.
تیم خودش را پیدا نکرد، از نظر دفاعی ضعیف بود، توپ های زیادی را از دست داد و غیبت لامینه یامال و رافینیا، لواندوفسکی را در حمله تنها گذاشت. سپس وقتی دو وینگر در نیمه دوم وارد زمین شدند، گلزن اول بارسا زمین را ترک کرد! به عبارت دیگر، سه بازیکنی که تعیین کننده ترین بازیکنان لالیگا هستند، دقایق اندکی در کنار هم به میدان رفتند.
فلیک در برنامه ریزی برای این بازی دقیق نبود، آن هم کسی که تا به امروز حتی یک اشتباه هم مرتکب نشده بود. اتفاقاً این اشتباهی بود که به هیچ وجه کار خوب انجام شده را خدشه دار نمی کند و اعتبار او را لکه دار نخواهد کرد. با این حال، تصمیمات مخاطره آمیز او باید کمک کند تا بفهمد، در لیگ اسپانیا نمی توان دست به اختراعات بیهوده و زیاد زد و با داشتن هشت بازیکن مصدوم نمی توان به جوانان بی تجربه اعتماد کرد.
همچنین باید به عملکرد برخی از جوانان تیم هم توجه داشت که در حد و اندازه بارسا نبودند و سیستم چرخشی فلیک، به قیمت دریافت 4 گل و از دست رفتن اولین سه امتیاز فصل تمام شد.
احتمالا هانسی فلیک این اشتباه را اصلاح خواهد کرد، مخصوصا با دیدن گل عالی لامینه یامال در یک دقیقه مانده به پایان که ثابت کرد نیازی به استراحت نداشت. ستاره جوان بارسا نیاز به حفظ و مراقبت دارد، اما شاید بهتر بود در ال سادار از ابتدا بازی را شروع می کرد.
بارسای فلیک شکست دردناکی را متحمل شد و نتوانست با هشت برد متوالی بارسای تاتا مارتینو در 2013 برابری کند و در عین حال نقاط ضعفش نیز آشکار شد. یک ضرب شست واقعی و نمایان شدن کاستی ها. تنها نقطه امیدبخش این بود که تیم تا آخر جنگید و بله، این بهترین وجه مشخصه تیم فلیک بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط