یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:05

کد خبر 645617

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 12:51:00


پلیس جاسک قاچاقچی شیشه را زمین‌گیر کرد


ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچی ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی شهرستان جاسک این استان دستگیر شد.

سردار علی‌اکبر جاودان، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد: مأموران انتظامی جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از مبدأ شهرستان زرآباد سیستان و بلوچستان به مقصد هرمزگان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جاسک با تشکیل تیمی به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و هنگام گشت‌زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم، خودرو سواری پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را شناسایی و دستور توقف دادند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: متهم با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور پلیس و علایم هشداردهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ گونی به وزن ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.
جاودان ادامه داد: در این رابطه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این محموله دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط