یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:07

کد خبر 645624

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 10:58:23


بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در شهرستان دیلم بوشهر افتتاح شد


ایرنا/ یک‌هزارو ۲۴ واحد مسکونی و ۴۰۰ قطعه زمین روز یکشنبه در آئینی با حضور استاندار و مسوولان محلی در شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر به افراد واجد شرایط واگذار شد.

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر در این آیین اظهار کرد: واحدهای مسکونی یادشده در قالب طرح های بهسازی و نوسازی روستایی ، نهضت ملی مسکن و ویژه محورمان با اعتبار حساب ۱۰۰ امام (ره) بهره برداری شده است.
محمدی زاده افزود: از این شمار واحد مسکونی ۴۰۰ واحد مربوط به طرح بهسازی و نوسازی روستایی و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای شهرستان دیلم است.
وی یادآور شد: همچنین ۴۰۰ قطعه زمین شامل ۲۰۰ قطعه زمین در سایت ۱۳۶ هکتاری طرح جوانی جمعیت و ۲۰۰ قطعه زمین نیز در مناطق روستایی دیلم واگذار شد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: در سه سال گذشته چهار هزار و ۷۳۶ قطعه زمین در شهرهای و روستاهای استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت کمک به تامین مسکن مورد نیاز جامعه واگذار شده است.
۴۶۰۰ واحد مسکونی در بوشهر در حال احداث است
محمدی‌زاده ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۶۱ قطعه زمین در روستاها و یک هزار و ۸۷۵ قطعه زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است.
وی با اشاره به ساخت مسکن ویژه محرومان و واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر، افزود: باید تلاش شود سهمیه ابلاغی جدید چهار هزار تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هرچه سریعتر جذب شود.
استاندار بوشهر گفت: با جذب سهمیه ابلاغی زمینه برای بهره مندی متقاضیان از تسهیلات کم‌بهره سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی جهت تامین مسکن فراهم می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط