یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:57

کد خبر 645671

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 11:34:14


درخشش دوومیدانی‌کاران پیشکسوت کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور


ایرنا/ رئیس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: تیم دوومیدانی استان در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ از این مسابقات شد.

سلطان‌مراد یاری، رئیس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: هفتمین دوره رقابت های دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی کشور در ماده های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر امسال به میزبانی تهران برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها دوومیدانی کاران پیشکسوت کرمانشاه در رده های مختلف سنی موفق به کسب ۲ مدال طلا، پنج مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
رییس هیات دوومیدانی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این مسابقات مجید ابومگر در ماده ۴۰۰ متر به مدال طلا رسید و در ماده ۱۰۰ متر نیز توانست مدال نقره کسب کند.
یاری ادامه داد: شاپور عباسی نیز در پرتاب نیزه مدال طلا را کسب کرد و خسرو غلامی در ماده ۱۰۰ متر مدال نقره و در ۴۰۰ متر نیز به مدال برنز دست یافت.
وی افزود: محمد شاهمرادی در ماده پنج هزار متر مدال نقره، داریوش چگینی در ۴۰۰ متر مدال نقره، سید ناصر حیدری در پرش طول مدال نقره، کوروش فاروغیان در ۱۵۰۰ متر مدال برنز و رضا سلطانی نیز در پرتاب نیزه مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
این رقابت ها در قالب انتخابی تیم‌ملی دو و میدانی پیشکسوتان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی، هفته گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
کرمانشاه یکی از استان های مستعد در رشته دوومیدانی در کشور است که همواره در مسابقات رده های سنی مختلف عناوین زیادی را به خود اختصاص داده اند، هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر تنها در شهرستان کرمانشاه به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط