یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 15:54

کد خبر 645683

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 11:44:29


الزام نانوایی‌های یزد به پخت نان ساده


صدا و سیما/ سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان یزد گفت: نانوایان ملزم به پخت نان ساده هستند و پخت نان تخمه‌دار فقط باید بنا به درخواست مشتری صورت پذیرد.

شیریزدانی، سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان یزد اظهار کرد: اخیراً مشاهده شده که برخی از نانوایان، ضمن رعایت نکردن وزن چانه، فقط نان تکرو یا دورو تخمه و آن هم با مقدار ناچیز کنجد پخت می‌کنند.

وی افزود: این نانوایان به مشتریان متقاضی نان ساده جواب منفی داده و گاهی بدرفتاری نیز می‌کنند، که این اقدام از مصادیق بارز کم فروشی و نیز فروش اجباری است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان یزد به نانوایان متذکر شد؛ به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم و ایجاد نارضایتی، بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، به طور نامحسوس نانوایی‌ها به خصوص سنگگی و بربری را تحت نظر قرار داده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شیر یزدانی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند، در صورت مشاهده هر گونه تخلّف در نانواییها، مراتب را با شماره تلفن ۰۳۵۳۶۲۳۰۰۸۱ مدیریت بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اعلام کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط