یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:47

کد خبر 645789

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:35:00


دکه‌های یخ از سطح شهر قم جمع‌آوری و جایگزین می‌شود


ایسنا/ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: دکه‌های یخ از پانزدهم مهر جمع‌آوری و با مراکز فروش بهداشتی و متناسب‌تری جایگزین خواهد شد.

محسن صادقی‌امینی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به ورود سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم به مقوله تنظیم بازار یخ در فصل گرم امسال، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افزایش نامتعارف قیمت یخ در دهه اول محرم و دهه آخر صفر را نداشتیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام محرم و صفر برای تأمین به موقع یخ برای موکب‌ها و هیئت‌های عزاداری، افزود: گام بعدی ساماندهی مراکز عرضه یخ در سطح شهر قم است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم، تصریح کرد: همه دکه‌های توزیع یخ بهداشتی سازمان تا نیمه مهر از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

صادقی با اشاره به وظیفه سازمان در تأمین زیرساخت‌های تأمین مایحتاج شهروندان قم، تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم، تابستان امسال ۲۵ دکه را به منظور تأمین یخ بهداشتی شهروندان و زائران در نقاط مختلف شهر نصب کرد که به لطف الهی و با مدیریت و نظارت مستمر، ضمن تأمین مطلوب یخ، تنظیم بازار موفق بود و امسال هیچ افزایشی نسبت به قیمت‌های مصوب یخ به ویژه در ایام دهه اول محرم و اربعین سالار شهیدان نداشتیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط