یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:58

کد خبر 645807

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 12:47:32


جواز تانک روسی برای حضور در مسابقات صادر می‌شود؟


فارس/با قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی برای شرکت در مسابقات جهانی پیش رو باید دید آیا قهرمان جهان از روسیه می‌تواند در مسابقات شرکت کند یا خیر.
 اتحادیه جهانی کشتی چند روز پیش با انتشار خبری در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که شرایط حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس را در مسابقات جهانی پیش رو به روز خواهد کرد.ورزشکاران این دو کشور که این امکان را نداشتند تا در مسابقات بین‌المللی با پرچم و سرود رسمی خود شرکت کنند برای مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال و اوزان غیرالمپیکی با چالش جدیدی روبرو خواهند شد.اتحادیه جهانی کشتی برای بازی‌های المپیک پاریس شرایطی را اعلام کرد که بر اساس آن کشتی‌گیرانی که از این دو کشور از جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت کرده بودند جواز حضور در المپیک را کسب نکردند. از مهم‌ترین چهره‌های شاخص غایب در بازی‌های المپیک می‌توان به عبدالرشید سعداله‌یف معروف به تانک روسی و قهرمان جهان المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم اشاره کرد.

مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی اوایل آبان ماه در آلبانی برگزار خواهد شد. عبدالرشید سعداله‌یف با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از تمرینات سختش برای شرکت در مسابقات جهانی خبر داد اما باید دید آیا اتحادیه جهانی کشتی این مجوز را به تانک روسی خواهد داد تا در مسابقات پیش رو شرکت کند یا خیر؟ شنیده‌ها حاکی از این است سعداله‌یف برنامه دارد تا در وزن ۹۲ کیلوگرم روی تشک برود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط