یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 16:56

کد خبر 645820

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 12:54:11


ورزشگاه یادگار امام تبریز آماده میزبانی از رقابت‌های آسیایی


مهر/ سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: ورزشگاه یادگار امام(ره) آماده میزبانی از مسابقات آسیایی است و شرایط بلیت فروشی در مسابقات آسیایی با لیگ برتر متفاوت است.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با اشاره به دیدار هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر موهون باگان هند، اظهار داشت: باتوجه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام(ره) از مسابقات آسیایی و ضرورت رفع نواقص و استانداردسازی، تعویض اسکوربورد و ارتقای نور ورزشگاه از جمله نیازهای اساسی بود که خوشبختانه با همّت و پیگیری‌های آقای ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و آقای شرفشاهی معاون فنی اداره‌کل، بودجه لازم تخصیص یافت و اقدامات مربوطه در حال انجام است.
وی با اشاره به آسفالت‌ریزی جاده مخصوص بانوان، بیان کرد: آسفالت جاده ویژه بانوان به همت شهرداری تبریز در حال انجام بوده و جا دارد از مساعدت و تلاش آقای هوشیار شهردار تبریز و آقای سهرابی رئیس سازمان ورزش در این راستا و همچنین همکاری آنان در پیشبرد اهداف تیم‌های پایه تراکتور تشکر و قدردانی کنیم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور ادامه داد: خوشبختانه تمامی مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست استانداری و معاونین ایشان، فرماندار تبریز، اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری تبریز و سایر ارگان‌ها همگی پای کار هستند تا میزبانی شایسته‌ای در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. ما هم در باشگاه تراکتور کارگروهی در این راستا تشکیل داده‌ایم و امورات مربوط به مسابقات آسیایی را با وسواس زیاد پیش می‌بریم.
وی در رابطه با نحوه بلیت‌فروشی مسابقه مابین تراکتور و موهان باگان، گفت: برخلاف مسابقات لیگ برتر، بلیت فروشی در مسابقات آسیایی در روز مسابقه انجام نمی‌شود و علاقه‌مندان باید در زمان مقرر که اطلاع‌رسانی خواهد شد، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. باتوجه به دسترسی ناظر مسابقه به سامانه به هیچ عنوان بلیت فروشی در روز مسابقه به صورت اینترنتی و حضوری انجام نخواهد شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: من از هواداران درخواست دارم تا مثل همیشه در روز بازی با موهان باگان نیز در استادیوم حضور یافته و تراکتور را حمایت کنند. همچنین از آنان تقاضا دارم که بدون تهیه بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که ضوابط و دستورالعمل‌ها نسبت به گذشته فرق کرده و اگر تعداد تماشاگران داخل ورزشگاه با آمار بلیت فروشی یکسان نباشد، جرایم سنگین در انتظار باشگاه تراکتور خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط