یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:45

کد خبر 645839

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:02:13


چطور در دربی توجهات را از رامین بدزدیم!


ورزش 3/کنعانی‌زادگان بازیکن و خاصی بین هواداران پرسپولیس است اما نه به آن شکل که تصور می‌شد در دربی همه چیز به کام او شود.
بیایید اسامی را در دربی‌ای که گذشت ردیف کنیم: قطعا نام‌هایی مثل رامین رضاییان در صدر این فهرست برای چهره شماره یک بازی قرار دارند و در ادامه هم به چهره‌هایی مثل امید عالیشاه و علی علیپور و حتی عیسی آل‌کثیر به واسطه گلزنی‌های چند باره به استقلال خیلی جلوتر قرار دارند و شاید کمتر کسی تصور این را داشت که کنعانی‌زادگان پوئن محبوبیت را در این بازی بدزدد و به نام خود کند.
کنعانی‌زادگان طی فصول اخیر به واسطه حواشی و اتفاقات خاص خود همواره در موضع استقلالی‌ها قرار داشت و کری‌هایش روی اعصاب تیم رقیب بود، این بار اما کاملا با اعتماد به‌نفس بالا و جاه‌طلبانه پنالتی دقیقه 90 بعلاوه 2 را در دربی یک‌صد و چهارم در اختیار گرفت و برخلاف حرکت سیدحسین حسینی روانه دروازه کرد تا نامش در تالار گلزنان این بازی تاریخی نیز قرار گیرد و شب تاریخی‌ای را برای هواداران پرسپولیس رقم بزند.
شاید هواداران استقلال دوست داشتند هر بازیکنی از تیم رقیب در این بازی نامش به عنوان گلزن ثبت شود، به جز کنعانی‌زادگان! مدافع ملی‌پوشی که مدتی کوتاه و در دوران مربیگری علیرضا منصوریان پیراهن استقلال را بر تن کرده بود اما در بازگشت دوباره به پرسپولیس و با کری‌خوانی‌ها و رفتارش به بازیکنی منفور در اردوی طرفداری آبی‌ها تبدیل شد.
این بازی اما قطعا جدال رامین رضاییان و محمدحسین کنعانی‌زادگان نبود و اصلا کسی تصور این اتفاق را نمی‌کشید. رامین رضاییان بعد از سال‌ها بازی با پیراهن پرسپولیس و دلبری برای سرخ‌ها در تابستان ناگهان با کلیدواژه "آنها به من بی‌احترامی کردند – عده محدود حاضر در استادیوم" عزم حضور در استقلال را کرد و تصاویری باورنکردنی را برای سرخ‌ها رقم زد که بارها عاشقانه به دنبال بازگشت او بودند و حتی بازیکن حاضر در ترکیب تیم خود را به قصد بازگشت این ستاره تخریب می‌کردند!
اما سرنوشت در دربی به شکل عجیبی علیه رامین رضاییان رقم خورد؛ او که در تلاش برای تاثیرگذاری در این دربی و قرار گرفتن نامش به عنوان گلزن و یا حتی گلساز بود ولی در دام دفاعی سرخ‌ها گرفتار آمده بود، در بدترین زمان ممکن همه چیز را علیه خود دید. یک اقدام دفاعی و خطای نابخشودنی برای از دست رفتن امتیاز این بازی. همه چیز ناگهان علیه آقای گل استقلال و مرد محبوب آبی‌ها شد و این حسین کنعانی‌زادگان بود که با جسارت و جاه‌طلبی بزرگ توپ محبوبیت را از او قاپید. با خودباوری بزرگی پشت توپ پنالتی ایستاد و آن را به اوج محبوبیت سنجاق کرد.
و اینگونه شد که محبوبیت بزرگ از رامین رضاییان در دربی شماره صد و چهار دزدیده شد و شماره 6 سرخ‌ها بالاتر و در صدر توجه ایستاد و همه چیز را علیه رامین و شماره 10 استقلال کردند. رامین قطعا برای بازگشت به آن حد از محبوبیت باید تا دیدار برگشت منتظر بماند و باید دید قادر خواهد بود بار دیگر همه چیز را به سود خود کند یا خیر. فعلا که دور دور سعید مهری و محمدحسین کنعانی‌زادگان و البته هواداران پرسپولیس است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط