یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 17:02

کد خبر 645842

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:04:14


بلعیدن بارسلونا؛ گلی که زدم غریزی بود!


ورزش 3/برایان ساراگوسا در یک سال اخیر تبدیل به کابوس بارسلونا شده و دیشب نیز یکی از تماشایی‌ترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.
 برایان ساراگوسا دیشب بارسلونا را بلعید، این بهترین توصیفی است که می‌توان از نمایش ستاره ریزنقش به کار برد. مثل فصل قبل زمانی که با پیراهن گرانادا دو گل به بارسا زد، او دیشب نیز یکی از ستاره‌های اصلی برتری 4-2 اوساسونا برابر آبی و اناری‌ها بود. او با دریبلی نبوغ‌آمیز توانست پنیا را جا بگذارد و دروازه بارسا را باز کند: «این از درون من می‌آید و من این موهبت را با خودم دارم. شما نمی‌توانید این دریبل‌ها را یاد بگیرید.»
گل و پاس گل
اوساسونا بارسلونا را شکست داد و به 7 پیروزی متوالی کاتالان‌ها پایان داد. بارسا یک بار دیگر مقهور مردی اهل مالاگا شد که نامش برایان ساراگوسا است و یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. 
برایان ابتدا توپی را روی سر بودیمیر فرستاد که نتیجه را 1-0 کند. سپس ساراگوسا پس از پاس عالی پابلو ایبانیز، مقابل ایناکی پنیا قرار گرفت و وقتی همه فکر می‌کردند او سریع با یک تک ضربه گل می‌زند، او به سبک فوتسالی یک دریبل فوق‌العاده زد و نتیجه 2-0 شد.
برایان ساراگوسا که سال قبل با دبل برابر بارسا توسط لوئیز دلا فوئنته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد، حالا دوباره برابر بارسا درخشیده تا شانس دیگری برای بازگشت به پیراهن لاروخا پیدا کند.
ستاره قرضی بایرن در اوساسونا در مورد بازی خودش گفت: «من می‌توانم تمام شب را اینجا با این هم تیمی‌های درخشانم بگذرانم. ما می‌دانستیم که بارسلونا تیم خوبی است، آن‌ها همه بازی‌های قبلی را برده‌ بودند ولی ما می‌خواستیم به این روند پایان دهیم. از بازی خودم راضی هستم. البته من قبلاً خیلی بد نبودم و الان هم خیلی خوب نیستم.»
دریبل زدن دروازه‌بان در گل دوم: «پاسی که گرفتم خیلی خوب بود و این گل غریزی بود. شما آن را یاد نمی‌گیرید، بلکه باید در درونتان باشد و من آن را دارم. وقتی همه تصور دیگری از حرکت بعدی من داشتند، تصمیم گرفتم دریبل بزنم. چه گل قشنگی هم شد.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط