یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 16:03

کد خبر 645892

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 13:38:40


حاجی‌پور: جمع کردن ‌فولاد کار هر کسی نبود


ایسنا/ مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار واقعا سخت و نفس گیری را شروع کردیم و توانستیم تیمی جوان، با انگیزه و دونده را آماده لیگ برتر کنیم.
افشین حاجی‌پور اظهارکرد: شرایط فولاد در دو سه سال گذشته واقعا سخت بود و مسائل حاشیه ای به وجود آمده بود که جمع کردن این شرایط نا به سامان کار هر کسی نبود. فولاد واقعا وارد چالش‌های فراوانی شده بود و متاسفانه چندین سال فولاد به عقب برگردانده شد. مدیران این تیم با انتخاب آقای گل محمدی به عنوان سرمربی که واقعا انتخاب به جایی بود، کار درستی انجام دادند. ضمن اینکه گل محمدی که سابقه فعالیت در فولاد را داشت و خود را به نوعی مدیون این باشگاه می‌دانست نیز دوست داشت در این تیم فعالیت داشته باشد.
او ادامه  داد: کار واقعا سخت و نفس گیری را شروع کردیم و توانستیم تیمی جوان را آماده لیگ برتر کنیم. فولاد با اعتقاد من در چند سال اخیر همه جوره به ویژه از نظر بازیکن آسیب دیده بود زیرا برخی بازیکنان جذب شده واقعا در حد و اندازه فولاد و فوتبال خوزستان نبودند. برای این فصل پاکسازی انجام شد و سیاست کادرفنی و در راس آن گل محمدی این بود بازیکنان جذب شوند که جوان، با انگیزه و دونده باشند تا با این سیاست بتوانیم مشکلات سال‌های اخیر را حل کنیم و تیم را در نیمه دوم جدول حفظ کنیم و با اقداماتی که خواهیم داشت و نیز حمایت خوب آقای نصیرزاده مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره در سال دوم به شرایط بهتری برسیم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: واقعا اکنون با کمبود بازیکن مواجه ایم و فولاد با نقل و انتقالات دیگر، به فرم مدنظر کادرفنی می رسد. در مجموع باید از همه مسئولان تیم به ویژه هواداران که سنگ تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم.  از هواداران می‌ خواهم حمایت کنند و مطمئن باشند صد درصد هم امسال و هم در ادامه و هثفصل بعد با جذب نفرات جدید تلاش می کنیم، فولاد را به جایگاه خوب گذشته‌اش که مدعی قهرمانی بود، برگردانیم. 
او بیان کرد: در دو سال اخیر فولاد آسیب دید و هواداران نباید اکنون انتظار قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی داشته باشند ولی به فولاد برای رسیدن به ثبات تلاش می کنیم. فولاد فصل بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 
حاجی پور درباره برد شب گذشته فولاد مقابل ذوب آهن، عنوان کرد: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. ذوب آهن تیم با کیفیتی و با مدیریتی کاملا فوتبالی است، ضمن این که از مربی خوبی همچون ربیعی بهره می برد. به هر حال می دانستیم اگر ذوب آهن صاحب فرصت شود، مطمئنا به تیم ما آسیب می‌زند. تمام روزنه ها را بسته بودیم و توانستیم در جریان بازی از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران مان بهره‌مند شویم. البته موقعیت های زیادی داشتیم و در نهایت با یک گل برنده شدیم. به نوعی نسبت به حریف سرتر بودیم. ان‌شاءالله در ادامه مسیر بتوانیم با خیال راحت تر و روحیه بالاتر از موقعیت‌هایی که در جریان بازی به دست می‌آوریم استفاده کنیم و باعث خوشحالی هواداران فولاد شویم. 



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط