یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 15:59

کد خبر 645906

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 15:44:00


مخربین جنگل‌های سوهای نمین دستگیر شدند


تسنیم/ رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نمین گفت: چهار متخلف که اقدام به قطع درختان جنگلی در منطقه سوها کرده بودند دستگیر شدند.

مظفر جعفری، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نمین اظهار کرد: در پی تداوم گشت و کنترل جنگل‌های شهرستان نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی آبی بیگلو و شهرستان نمین پس از چهار شبانه‌روز کمین توانستند افرادی را که درحال قطع درختان جنگلی منطقه سوها  بودند دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو ستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه اره موتوری کشف و متخلفین با اعمال ماده 42 به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نمین با هشدار جدی به متجاوزین به عرصه های جنگلی و همچنین قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی، گفت: خط قرمز حافظان منابع طبیعی حفاظت و تأمین امینت در عرصه‌های منابع طبیعی است و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم و با متجاوزین، متخلفین و متصرفین به این مواهب الهی و خدادادی، به شدت برخورد خواهیم کرد.

جعفری افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط