یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 18:54

کد خبر 646005

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:45:17


دستور قاطع و فوری؛ صبر آنچلوتی تمام شد


ورزش 3/کارلو آنچلوتی از اخطارهای بیهوده بازیکنان تیمش کلافه شده و دستور داده امشب در دربی هیچ بازیکنی با داور وارد بحث نشود.
به نقل از مارکا، همه اعتراض می کنند، اعم از تعویضی ها و کادر مربیگری اما آنچلوتی کاملاً در این مورد واضح است و نمی خواهد چنین چیزی را در دربی تجربه کند. اعتراض ممنوع.
سکوت کنید، ما فقط می خواهیم بازی کنیم. کارلو آنچلوتی بیش از هر زمان دیگری روی این قضیه تاکید کرده است. دیگر صحنه‌هایی مانند صحنه‌های سه‌شنبه گذشته مقابل آلاوس وجود نخواهد داشت. مربی ایتالیایی این بار کاملا جدی است و با زور و تاکید، تا حد ممنوع کردن هرگونه اعتراض در زمین پیش رفته است.  هرگونه ژستی علیه داور چه با دست و چه هر طریق دیگری مجاز نیست.
داوران امسال در مورد اعتراض ها کاملا جدی هستند و هر ژست معترض از سوی بازیکن را با کارت زرد جریمه می کنند. 5 کارت از 6 کارت زرد اخیر رئال به همین دلیل بوده و کارلتو می گوید دیگر بس است. به خصوص در دربی پرحاشیه مترپولیتانو این می تواند کاملا به ضرر رئال شود. مشخصا کارلتو بیش از هر کسی نگران رفتارهای وینسیوس در میدان است که به اعتراض هایش مشهور است. او اخیرا دو کارت زرد به همین دلیل گرفته و خوش شانس بود برابر آلاوس اخراج نشد. با دستور اکید آنچلوتی، یک وینی متفاوت را در دربی خواهیم دید؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط