یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 16:53

کد خبر 646010

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:49:22


ثبت بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد


صدا و سیما/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ثبت تردد بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در محور‌های استان خبر داد.

حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شهریورماه یک میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۷۰ تردد بین استانی وسایل نقلیه در استان ثبت شده است اظهار کرد: این آمار در مقایسه با ماه گذشته ا۰ درصد و نسبت به شهریور سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: متوسط تردد بین استانی روزانه در شهریور امسال، ۶۳میلیون و ۲۱۲ هزار وسیله ‌نقلیه در روز بوده که بیشینه مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ و معادل ۷۴ میلیون و ۶۷۷ هزار وسیله نقلیه بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: محورهایی که دارای بیشترین تردد بوده اند، به ترتیب محورهای یاسوج- پاتاوه، پاتاوه-یاسوج، یاسوج – بابامیدان، بابامیدان– یاسوج و گچساران - بابامیدان است.
پیمانجو از کاربران جاده ای خواست در سامانه جامع اطلاع رسانی جاده های کشور ۱۴۱ به همراه نرم افزار ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نظرات خود را ارائه دهند.
وی اضافه کرد: شهروندان با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir می توان آخرین تصاویر دوربینهای نظارت تصویر جاده ای را برای اطلاع از وضعیت جاده ها مشاهده کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط