یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 19:06

کد خبر 646019

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 14:53:36


کشف بیش از ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در ماهشهر


ایرنا/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از دستگیری سوداگر مرگ با کشف ۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان ماهشهر خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم رحیمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان  اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، فردی که به صورت گسترده در تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت داشت شناسایی و تحرکات آن تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضایی با همکاری ماموران پلیس شهرستان در یک عملیات منسجم و هماهنگ توزیع کننده مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در جریان این عملیات مقدار ۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت گفت: اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است که همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط